VINYASA YOGA 

Op het ritme van je ademhaling beweeg je in een creatieve, vloeiende  flow om de prana, levensenergie in je lichaam te laten stromen. 

 

Geschikt voor mensen die actief willen bewegen. 

 

 

 

 

 

 

YIN YANG YOGA

In deze les starten of eindigen we met zachte yin, houdingen die je langer aanhoudt in combi met yang, een meer actieve flow die we langzaam opbouwen. 

Ook geschikt voor beginners 

 

YIN YOGA 

Yin yoga creëert ruimte in je bindweefsel en je gewrichten en kalmeert je zenuwstelsel. Je blijft 3 tot 5 minuten in een houding waarbij je de ruimte hebt om te voelen , los te laten en op te laden. 

 

Geschikt voor beginners, mensen met fysieke klachten en de mensen die hier zin in hebben. 

 

 

YIN - RESTORATIEVE YOGA 

Een combi van yin en restoratieve yoga. 

Restoratieve yoga is de yoga van diepe rust en ontspanning. Het werkt in op het parasympatisch zenuwstelsel.
Bij de houdingen ligt de nadruk op het ontspannen en het openen van het lichaam, niet op het uitrekken van bepaalde gebieden. In de houdingen maken we gebruik van bolsters, dekens, steunblokken en oogkussens. 

Toegankelijk voor iedereen.

 

BAL PILATES

Een pilates training met gebruik van een fitball die helpt om kracht, flexibiliteit, balans en coördinatie te verbeteren.

 

Geschikt voor mensen die actief willen bewegen. 

PILATES SCULPT

Deze low-impact full-body workout zet een combinatie van kracht- en coretraining in om effectief je lichaam te trainen met gebruik van weerstandsbanden.

 

Geschikt voor mensen die actief willen bewegen. 

 

MAT PILATES

De klassieke pilates methode die de nadruk legt op diepe spieren, flexibiliteit, evenwicht, coördinatie en een goede houding. De focus zit op de 'powerhouse' en er kan gebruik worden gemaakt van kleine balletjes.

 

Geschikt voor mensen die actief willen bewegen.